Conrad lanceert nieuwe huisstijl
Alle informatie over de nieuwe merkidentiteit
Conrad heeft zich geherpositioneerd als een sourcing platform. Vandaag de dag bieden wij als solution provider alle onderdelen voor een succesvolle inkoop van technische behoeften. Deze positionering komt nu duidelijk tot uiting in onze nieuw ontworpen merkidentiteit. Hier vindt u alles wat u moet weten over onze rebranding.
Ons merk is veranderd: Klaar voor de volgende eeuw
Al 100 jaar helpen wij onze klanten bij het schrijven van hun succesverhaal, door hen te voorzien van de beste componenten en technische producten die beschikbaar zijn. Om dat de komende 100 jaar zo te houden, heeft Conrad vandaag de dag veel meer te bieden dan technische producten alleen. Op weg om het toonaangevende inkoopplatform voor technische behoeften te worden, stellen wij klanten in heel Europa in staat om precies datgene te krijgen wat hun projecten of bedrijf tot een succes maakt: Een hoogwaardig assortiment met miljoenen producten, klantgerichte oplossingen en diensten en deskundig persoonlijk advies.
Dit zijn de onderdelen voor uw succesvolle inkoop en dit is precies wat wordt uitgedrukt door onze nieuwe claim "All parts of success" als kernboodschap van ons merkverhaal. Samen met het nieuwe merkontwerp resulteert dit in een uniforme en onderscheidende huisstijl.
FAQ
Waarom Conrad alle onderdelen van succes biedt
Wij hebben ons aanbod geoptimaliseerd om de moderne uitdagingen van de inkoop van technische benodigdheden aan te gaan. We bieden op maat gemaakte e-procurementoplossingen om complexe inkoopprocessen te vereenvoudigen en bedrijven van elke omvang en in alle sectoren te helpen tijd en geld te besparen. Daarnaast kunnen fabrikanten en distributeurs via onze marktplaats snel en gemakkelijk nieuwe doelgroepen en markten bereiken. Ook particuliere klanten profiteren van professionele productaanbiedingen en diensten. Als aantrekkelijke partner bieden wij alle onderdelen voor meer economisch succes.
Waar het merk Conrad in de toekomst voor zal staan
Conrad speelt altijd in op technologische ontwikkeling en menselijke waardering. Wij zijn vindingrijk en vinden altijd de juiste oplossing voor onze klanten. Wij denken ondernemend en maken de inkoop van technische behoeften nog voordeliger voor onze zakelijke klanten. Wij handelen proactief en bieden altijd alternatieven of verbeteringen. Wij handelen zorgvuldig en staan als familiebedrijf voor kwaliteit, betrouwbaarheid, langdurige partnerschappen en een duurzaam en zorgvuldig gebruik van hulpbronnen.